ANBI-logoANBI gegevens - Stichting En...Actie! KvK nummer : 24396200 Fiscaal nummer : 815992518 Contactgegevens: Info@stichtingenactie.nl Postadres: Postbus 24119 3007 DC Rotterdam Bezoekadres: Herenwaard 17 Rotterdam Doelstelling Stichting En... Actie! De doelstelling van de stichting is om op een laagdrempelige, creatieve wijze projecten te bedenken en uit te voeren waarbij we van de deelnemers 'actie' verwachten. De stichting zorgt ervoor dat het kader en omstandigheden waarin deze 'actie' plaatsvind goed is georganiseerd waardoor hetgeen wat door de met vooral jonge doelgroep is gemaakt of gedaan een onvergetelijk indruk achterlaat. Bestuur Voorzitter: Marco Ouwerkerk (Ondernemer o.a. Hans Boodt) Secretaris: Edward Jeijsman (Op. Manager - TNT Fashion Group) Penningmeester: Arno Ouwehand ( Leerkracht / Kunst Coƶrdinator LMC Rotterdam) Bestuurslid: Eliane Groenendijk (Brede School Leidschendam) Beloningsbeleid: De stichting heeft geen vaste medewerkers in dienst. Bestuursleden ontvangen geen vergoedingen voor hun werkzaamheden. Beleidsplan: Projectplan UNICEF Kinderrechten Filmfestival 2015-2016 FinanciĆ«le verantwoording Jaarverslag 2017 Jaarverslag 2016 Jaarverslag 2015 Jaarverslag 2014 Jaarverslag 2013 Jaarverslag 2012